onsdag 19 oktober 2011

Slapp-i-soffan kväll....

Hej lilllördag!
Idag har det varit en seg dag, har lixom inte vaknat känns de som. Vaknade i morse o det kändes knappt som jag sovit något alls. Engla höll mig vaken ett tag i natt o var helt speedad. Hon ville absolut inte sova utan skulle gå upp och gå till dagis.
Idag jobbade jag kortdag, till kl 12. Efter att jag hämtade Engla på dagis var vi med pappa/morfar och åt middag och sen svänge Engla o jag förbi Grand för att byta ett par byxor.

Ikväll har vi varit och hälsat på min barndomskompis Emelie och hennes 2 mån gamla dotter, Hilma. Så underbart söt. Man kan inte riktigt fatta att Engla varit så liten och att det snart är 4 år sen, vart tar tiden vägen lixom. Inte länge kvar tills hon börjar lekis :)

Nu får det bli lite tv innan det är dags att krypa ner. Känns som det kommer bli en tidig kväll ikväll.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar